fbpx

Naplatni uređaji

Ovaj podatak je posebno bitan za korisnike koji imaju fiskalizaciju. MojaKancelarija prilikom registracije definiše naplatni uređaj kojem dodaje oznaku 1. Nakon uspešne prijave s korisničkim imenom i lozinkom unutar aplikacije MojaKancelarija, korisnik može odabrati modul Naplatni

Poslovnice

Svaka firma ima svoju poslovnicu, bilo to fizičko mesto (kancelarija, radionica, stan, lokal itd..) sa koje se obavlja delatnost. MojaKancelarija prilikom registracije definiše unesenu adresu firme kao primarnu poslovnicu i imenuje je sa HQ (engl. HeadQuarter). Nakon uspešne prijave s

Poreske grupe

Poreske grupe su porezi koji su regulisani zakonima Republike Srbije. MojaKancelarija ima dve zadate poreske grupe koje se automatski postavljaju za sve korisnike. PDV sa standardnom stopom PDV-a, i nulta stopa s stopom 0 za sve korisnike koji nisu u sistemu PDV-a. Nakon uspešne

Zaposleni

Nakon uspešne prijave s korisničkim imenom i lozinkom unutar aplikacije MojaKancelarija, korisnik može odabrati modula Zaposleni: PODEŠAVANJA -> ZAPOSLENI Dodavanje novog zaposlenog Po odabiru zelenog gumba „+DODAJ“ na prethodnom ekranu, otvara

Korisnici

Korisnici su svi oni koji će koristiti MojaKancelarija aplikaciju unutar jedne firme. Nulti korisnik se automatski kreira prilikom registracije i aktivacije aplikacije MojaKancelarija. Nakon uspešne prijave s korisničkim imenom i lozinkom unutar aplikacije MojaKancelarija, korisnik

Rad sa klijentima

Klijenti su jedna od osnovnih stvari koje moramo definisati pre same obrade dokumenata unutar MojaKancelarija aplikacije. Klijenti se definišu unutar menija „Klijenti“.Nakon uspešne prijave sa korisničkim imenom i lozinkom unutar aplikacije MojaKancelarija, korisnik može odabrati modul

Proizvodi

Za normalno funkcionisanje sistema, takođe je potrebno uneti kategorije proizvod i unutar pripadajućih registara. Popunjavanje tih registara vrši se unutar menija proizvodi. Proizvodi -> Kategorije Kategorije proizvoda Kategorije proizvoda nam služe zbog lakše organizacije

Ostali podaci

Osim osnovnih podataka koje ste popunili na prethodnom ekranu, MojaKancelarija ima mogućnost i za neke dodatne informacije koje su dobra opcija za korisnike. Te informacije mogu se pronaći u zaglavlju pod tabularnim pregledom „Ostali podaci“: Odabirom „Ostali

Podaci o firmi

Nakon uspešne registracije, MojaKancelarija aplikacija zahteva unos podataka o firmi za koju ćete raditi administraciju. Kako bi sistem radio na zadovoljavajući način, potrebno je uneti osnovne podatke o firmi. Informacije možete pronaći na dokumentu iz sudskog registra