fbpx

Šta sadrži MojaKancelarija

Ova se dokumentacija konstantno razvija. Ako niste koristili MojUred neko vrijeme bilo bi dobro da pogledate s vremena na vreme na ovim stranicama što je novo implementirano.

MojaKancelarija aplikacija je sačinjena od nekoliko modula za vođenje poslovanja. Trudili smo da napravimo jednostavno, intuitivno rešenje koje neće biti zbunjujuće za prosečnog korisnika računara. Budući da nismo mogli odmah napraviti kompletno poslovanje jednog preduzeća, krenuli smo razvijati module po prioritetu. Ostali moduli koji nisu trenutno razvijeni će biti uskoro dostupni za sve korisnike sa postojećim licencama.


 Dostupni moduli

Ovo su trenutno dostupni moduli:

  • Ponuda
  • Račun
  • Otpremnica
  • Narudžbenica
  • Putni nalog
  • Radni nalog
  • Baza klijenata

Planirani moduli

Kako smo već spomenuli, MojaKancelarija bi trebao omogućiti korisnicima potpuno administrativno vođenje malog ili srednjeg preduzeća. Kako bi to moglo biti moguće, u narednih nekoliko meseci planiramo objaviti i sledeće module:

  • GDPR – razijen, ali nije aktivan u Srbiji.
  • Skladišno poslovanje
  • Fiskalizacija
  • Vođenje veleprodaje
  • Modul za ljudske resurse
  • Modul za povezivanje i podršku knjigovođe

Ostavite komentar