fbpx

Knjigovodstvo nije vaša primarna delatnost i želeli biste da tako i ostane?

Da li nekada ostavili kupca “na čekanju” dok se izradi ponuda ili ugovor? Odvajate puno vremena na papirologiju? Da li je vaše finansijsko poslovanje usklađeno sa svim zakonskim i podzakonskim aktima?

Za sva pitanja, prepreke i izazove u poslovanju brigu preuzima MojaKancelarija aplikacija u oblaku.

Ni jedno poslovanje ne može izbeći papirologiju i izazove koji uz nju dolaze. No zašto biste vi brinuli o tome? Bilo da ste preduzetnik, udruženje, freelancer ili vlasnik firme, računovodstveno zakonodavstvo se morate poštovati. Dopustite da vam u tome pomognemo kako biste se mogli posvetiti svojoj primarnoj delatnosti, prepustili kreativnosti i produktivnosti.

Vođenje poslovanja

U zavisnosti od delatnosti kojom se bavite, vaše poslovanje nailazi na različite prepreke, pa nekada niste sigurni kako izlazni račun, ponuda ili narudžbenica trebaju izgledati. Stres se povećava kada dolazi do nenadanih prepreka, na primer kada kupac zatraži viševalutni račun ili trebate ponudu pretvoriti u račun. Ako već vodite poslovanje i prioritet vam je ušteda vremena, ažurirana baza klijenata, jednostavnije poslovanje i sva dokumentacija na jednom mestu MojaKancelarija je pravo mesto za vas. Registracija i par jednostavnih koraka deli vas do izgradnje stalne i efikasne podrške vašem poslovanju.

Izrada dokumenata

MojaKancelarija na jednom mestu nudi izradu ključnih dokumenata za svako poslovanje. Jednostavni interfejs omogućava izradu ponura, računa, otpremnica ili izveštaja blagajne uz samo par klikova. Čak i ako niste obveznik fiskalizacije, korisno je i nužno uredno voditi evidenciju ulaznih i izlaznih faktura. Sve što vam za to treba je osnovno znanje rada na računaru i MojaKancelarija.

Skladišno poslovanje

Lako korišćenje omogućava vašem skladišnom procesu kontinuiran tok, bez gubljenja vremena pri izradi prijemnica, otpremnica ili narudžbenica. Baza proizvoda razvrstana po kategorijama, robi i uslugama omogućava vam virtualno pretraživanje vašeg skladišta. Stanje zaliha i dostupnost robe jednostavno pratite i kod više skladišnih lokacija, što će vam na kraju poslovne godine olakšati i popis.

Službena putovanja

Službena putovanja sada donose manje brige. Kašnjenje zbog izrade dokumentacije za službeni put postaje nemoguće. Putni nalog je službeni dokument koji sadrži i putni račun, kao i izveštaj o završenom službenom putovanju. Bilo da se radi o međunarodnom ili turističkom putovanju, sve eventualne izmene na službenom putovanju, ažurirajte lako i izradite svoj putni nalog gde god da se nalazite.

Statistika

Više ne morate voditi brigu o tome da li neki račun naplaćen ili ne. Stanje neplaćenih izlaznih i ulaznih računa tokom cele godine pratite putem statističkog modula. Ne morate čekati izradu završnih računa i godišnjih izveštaja. Kada god poželite, omogućavamo vam uvid u statistiku poslovanja s praktičnim grafikonom. Na vašem profilu statistika se ažurira automatski, pa omogućava praćenje izdatih i realizovanih ponuda, kumulativne zbirove naplaćenih i nenaplaćenih računa u iznosu i po broju računa.

Uz naporan rad na poljoprivrednom gazdinstvu, nedostatak vremena u turističkoj delatnosti i brojne zahteve proizvodnog pogona ili firme, kancelarija na “oblaku” će vaše prepreke pretvoriti u lak zadatak koji zahteva samo popunjavanje traženih polja. Besplatno testirajte i otkrijte sve benefite koje vam MojaKancelarija aplikacija donosi.

Ostavite komentar